Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


fredag 7. oktober 2011

Lite livstegn fra Frankrike


Bonjour!
De siste månedene har det skjedd en del mindre og noen større ting i livet mitt.Tiden og overskuddet har ikke strukket til, og derfor har det blitt en uplanlagt lang pause her på bloggen. Jeg satser på å komme tilbake med oppdateringer når ting roer seg, men foreløpig sender jeg et lite livstegn fra Frankrike hvor MrNostalgia, Nostalgutt og jeg er på tre ukers ferie... Vi koser oss, og i morgen går turen til Paris :-)
Au Revoir!

11 kommentarer:

  1. Naa er du vel vel hjemme fra Frankrike. Haaper alt er vel!
    Adventsklem

    SvarSlett
  2. Heisan Mia
    Vet ikke om du titter innom bloggen din som tydeligvis ligger litt død i skrivende stund!
    Tusen tusen takk for den koseligste kommentar! Kjenner jeg savner deg her inne og måtte smile av ordene dine.
    Klart det er travlet med en ettåringer, det har jeg full forståelse for.
    Håper du kommer tilbake i blogguniverset når du føler deg klar for det eller bare med et og annet sporadisk innlegg en gang i blant som lysten og tiden skulle dukke opp.
    Glade vårdager ønsker jeg deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Heisan Mia
    Ja, jeg titter innom den litt forlatte bloggen din for tiden. Så du er så hektet på grønt for tiden! ja, den er fin den freshe saftige grønnfargen og jeg synes den er så fin på sommerstid med brun hud til.
    Glad dag til deg, Mia!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Ser meget flot, romantisk Frankrig, en behagelig rejse ..

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelig gratulasjon:) Frankrike hørtes deilig ut,- kos dere masse på ferie! Cat:)

    SvarSlett
  6. Hei! Jeg strikker desverre ikke på bestilling, men du finner kanskje noen andre som gjør det? Lykke til :)

    SvarSlett
  7. Sehr schöne Stadt, ich wünsche Ihnen eine gute Reise!

    SvarSlett
  8. Love Paris!Beautiful city!

    SvarSlett
  9. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlett