Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


onsdag 25. mars 2015

Sees på Instagram :-)


Regner ikke med at det er så mange innom her lenger, etter at bloggen min "ble pauset" for noen år siden. Har innimellom likevel følt for å gi et lite livstegn fra meg, til dere som fulgte bloggen da den var aktiv og andre som skulle titte innom her - Og samtidig for min egen del, for å "lukke" bloggen på en ordentlig måte (iallefall inntil videre)... Så idag, litt på impuls, skriver jeg dette...

Det var aldri bevisst meningen å avslutte bloggen, men den ble satt på pause av ulike grunner....For 31/2 år siden flyttet familien og jeg fra Oslo, tilbake til Sørlandet.I løpet av den tiden har jeg/vi opplevd to av livets største sorger og gleder... For litt over to år siden mistet jeg dessverre min kjære, uerstattelige, fantastiske, nydelige, verdens beste mamma, og omtrent ett år senere fikk vi verdens fineste lille datter! Savnet etter mamma bærer jeg med meg hver dag, men samtidig føler jeg på stor lykke og takknemlighet over å ha fått en datter (og selvsagt også over vår 4 år gamle sønn - og de andre gode tingene i livet). 

Uansett - det var ikke meningen å skrive en lang privat avhandling nå. Ville egentlig bare si 1000 takk til til de som har fulgt bloggen min og lagt igjen så mange fine kommentarer... Jeg har lest alle opptil flere ganger, og noen av de flotte "bloggjentene" følger jeg fortsatt videre på instagram, og innimellom på bloggene deres. Jeg synes fortsatt mange blogger er veldig inspirerende å lese, men for min egen del så har jeg alltid vært veldig glad i å fotografere, og det har alltid falt meg enklere enn å skrive. Dermed har Instagram blitt en kanal hvor jeg kan samle og dele hverdagsøyeblikk og (forhåpentligvis) litt inspirasjon, samtidig som jeg får utløp for litt av min fotoglede... Så for de som har lyst til å følge meg videre så finner dere meg på Instagram; byiaa

Ønsker dere som leser dette alt godt fremover! Håper vi sees på Instagram :-)

Varm klem fra MiaNostalgia

PS. Rosehjertet på bildet er tiltenkt mine  fine bloggvenner som fulgte meg her tidligere, og til dere som leser dette - men aller mest er det dedikert til mamma... Rosa roser har alltid vært en favoritt for henne og meg, og mamma vil for alltid være med meg, i hjertet mitt.

2 kommentarer:

  1. Kjære Mia Nostalgia!
    Aller først; tusen takk for veldig hyggelig hilsen på bloggen min. Det er alltid ekstra koselig med en hilsen fra deg, som jeg føler har vært der så lenge.
    Når en blogg lukkes (det er det mange som har gjort) så er det så kjekt at en kan følges videre på instagram. For mange er det en kjappere og enklere form enn bloggingen.
    Husker du skrev dette til meg tidligere om sorgen og gleden som vandret hand i hand. Så godt at den fine sønnen din dukket opp i livet deres, da dere virkelig trengte det! Slik ble det jo her også. Eldstemann kom en uke etter pappa døde. Nå tror jeg nok moren din var langt yngre enn min gamle pappa, men savnet er jo der for det.. selv om det føles litt mer naturlig og er livets gang på en måte.
    Tusen takk for fint sluttinnlegg og alle innlegg gjennom tiden du blogget!
    Vi "snakkes" på insta. Ønsker deg en god vår og fine dager framover! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlett