Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


fredag 4. februar 2011

Vennehelg 2011

(Bilde fra We heart it).
Nå er det fredag og tid for å pakke sovepose, tannbørste og pysjamas. I ettermiddag er det nemlig tid for vår årlige vennehelg. Se HER hva jeg har skrevet om den ifjor og  tradisjonen tro er det samme opplegg i år. Jeg gleder meg til å tilbringe litt kvalitetstid med gode venner
Ønsker dere som titter innom er fin helg.

3 kommentarer:

  1. Heisan Mia
    Håper du har hatt en herlig vennehelg!
    Det er ikke alltid nødvendig å se hverandre så ofte, når man føler at uansett var det som man så hverandre i går.
    Glad ny uke til deg!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  2. Så gøy!! Håper du har hatt en kjempe-flott tur!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  3. hei mia!
    håper helgen med venner har vært superfin!
    & takk for de koseligste ord du legger igjen!
    & så hyggelig at du er "tilbake" som blogger
    & masse masse gratulasjoner til deg med en liten gutt :0)
    kos deg & nyt solen i dag!
    klem

    SvarSlett