Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


lørdag 16. januar 2010

Endelig helg


MrNostalgia og meg har besøk av svigerinnen og svogeren min denne helgen. Vi har akkurat spist en koselig frokost, og nå står det litt shopping og kafè på programmet. I morgen skal vi på messe (se innlegg under). Mens de andre gjør seg klar for dagen titter jeg raskt innom for å ønske en riktig god helg!




(Bilde Lauren Poor på Flickr).

5 kommentarer:

  1. Goood helg til deg også!

    Herlig mye bra du skriver under i de siste innleggene dine!
    Jeg er så enig med deg i så mye når det gjelder det
    du skriver om bloggingen! :)

    Håper dere får en fantastisk hyggelig helg! Kos dere på messen!!!

    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  2. Sounds like the ideal weekend. Soak in all the culture and fun for me too! ~ deb

    SvarSlett
  3. Vakkert bilde :)
    håper helgen har vært fin med herlige venner og kulturelle saker :)
    klem til deg

    SvarSlett
  4. Håper du har hatt en fin dag på messen kjære deg, der skulle fler gjerne likt å vært ja;)
    Neste gang kanskje! Herlig inspirasjon å hente herinne fra deg! Takk for alt du deler:)
    Ønsker deg ei fin~fin ny uke!
    Klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  5. Hope it was a fabulous weekend, my friend!

    Big hugs,
    Gigi

    SvarSlett