Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


søndag 13. desember 2009

Luciadag og 3. adventssøndag












Så tenner vi tre lys i kveld, for lengsel, håp og glede
De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi tre lys i kveld for lengsel, håp og glede.












Er en rask tur innom bloggen for ønske en riktig fin 3. adventssøndag og Luciadag til alle hyggelige bloggejenter! Det har vært litt hektisk her i det siste og derfor litt lite tid til å poste innlegg (flere som kjenner seg igjen?), men jeg har lest alle kommentarer jeg har fått og setter pris på hver eneste en. Idag hadde jeg tenkt til å skrive et innlegg (med bilder bla fra Gøteborgturen og kanskje vise noen flere bilder av rød? julepynt her fra Nostalgiahjemmet) men endelig skinner solen her i hovedstaden så ytterligere blogging får vente til litt senere. Kan jo ikke sitte inne foran pc`en når det endelig er helg og knallvær ute...?
Ha en deilig dag.

2 kommentarer:

  1. Nei nå er det ikke mange dagene igjen til jul!
    Førjulstiden er jo som oftest den koseligste, så jeg prøver å nyte litt underveis mellom malingsspann og sagflis:-)
    Godt jeg får julestemning av å besøke dere*s*

    Ovnen var vi kjempe heldige med,- den var utsolgt da jeg tegnet kjøkkenet, men da vi møtte opp for å bestille det, var det jammen meg 1 stk inne på lager! Ren flax og lykke;-)

    Ha en flott uke, og høytid!

    SvarSlett
  2. Ja, det er ikke mye tid til blogging for tiden. Men slik er det vel for oss alle :)

    Håper du hadde en fin dag i solen!!
    Ha en god førjulsuke !

    SvarSlett