Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


torsdag 3. desember 2009

Gøteborg - here we come!

Jeg titter superraskt innom for å høre om noen av dere Bloggjenter har tips til koselige butikker, resturanter eller kafèer i Gøteborg... MrNostalgia og jeg skal nemlig på "kjærestetur" dit i helgen (vi er gift, men jeg liker fortsatt å kalle oss kjærester av og til) :-) Jeg er ikke så veldig kjent, men hittil synes jeg Haga er den koseligste bydelen. I tillegg har jeg fått vite at det er julemarked der, så dit vil vi iallefall rusle en tur. Ellers mottas alle tips med takk! Vi reiser etter jobb i morgen og rekker å sjekke eventuelle tips før vi drar :-)

Et vennepar skal låne leiligheten vår mens vi er borte, så nå må jeg rydde litt og pakke før det er leggetid!















God kveld og natt! :-)

5 kommentarer:

  1. God kveld søte deg;)
    Så spennende med Gøteborg, det er en trivelig by. Har desverre ikke så mange tips å komme med der men håper noen andre har:)
    Vakre bilder du viser under her også, fikk veldig lyst på kakao....;)))))
    Hyllen som adventsgavene står i er egentlig en veldig gammel brun hylle fra kremmerhuset med større lister på. Den er brukt til alt mulig oppgjennom årene, kopper, CD'er og slips, he,he...
    Heldig for meg at det akkurat er 24 "luker" i den.
    Størrelsen på hullene er akkurat slik at det går en CD stårende eller liggende;)
    Håper det ble bra nok svar;)
    Så spennende med julekalender til dere selv også da, det skulle vi også gjerne ha gjort men så blir det liksom barna da som blir prioritert, ihvertfall mens de er små:)
    Ønsker dere en riktig god tur til Gøteborg og så håper jeg du kommer hjem med mange gode tips til oss:)
    Klemmer fra meg.

    SvarSlett
  2. Har ikke noen tips å dele, men ønsker dere en flott tur:) Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. DET hørtes koselig ut det! Kjærestetur til Gøteborg må jo vær ekjket nå rett før jul. Har ikke noen butikker å anbefale, men er ikke Liseberg så flott julepyntet mon tro?? Har bare vært i Gøteborg en gang, og det var en stund siden ;)

    Håper dere får en flott tur!

    SvarSlett
  4. Åååå så koselig:)
    Har ikke vært i Gøteborg siden jeg var fem (flaut), så har dessverre ikke så mange tips å komme med der...
    Kos dere masse sammen, og bare nyyyyyyyt:)

    Takk for alle gode ord fra deg:)

    Varm klem:)

    SvarSlett
  5. Om du var i Hagaområdet så var du ett stenkast från där jag bor :). Hoppas ni hade det kul här i Göteborg!

    Tack för påhälsningen hos mig! Du har en jättemysig blogg :).

    SvarSlett