Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


fredag 30. oktober 2009

Klar for imorgen?






Nostalgiahjemmet er ennå ikke pyntet for Halloween i morgen, og for å være helt ærlig så vet jeg ikke om det blir det heller... Synes forsåvidt det er koselig å bringe inn tradisjoner fra andre land, og har morsomme minner fra Halloween det året jeg var i USA som au-pair for mange år siden. Men føler at Halloween i Norge hovedsaklig er kommet fordi handelen tjener penger på det...
Uansett så kan man jo bruke anledningen til å pynte et koselig bord med noen orange innslag (f.eks lys, servietter, et lite gresskar eller kanskje noen appelsiner ). Og så bør man vel kjøpe inn litt godteri slik at nabobarna ikke blir skuffet dersom de ringer på døra... Ja, ja, kanskje det blir litt Halloween i Nostalgiahjemmet denne helgen likevel :-)
Ønsker dere alle en riktig god helg - med eller uten Halloween!

Ready for tomorrow?
Wish you all a Happy Halloween!

All photos from bhg.com

3 kommentarer:

  1. grattis med medlemskap og award!:)

    ønsker deg en toppers helg med halloween og annet kos,
    klem

    SvarSlett
  2. hei -
    gratulerer med awarden,og medlemsskapet i NIB!
    kjempefine bilder du har funnet!
    ha en riktig god helg -

    moaklem

    SvarSlett
  3. Thank you so much for visiting my blog and for leaving such a lovely comment! Your blog is so pretty, and I love the photos in this post. Hope you had a fun Halloween!

    I look forward to coming back here for many more visits! xo Gigi

    SvarSlett