Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


torsdag 8. oktober 2009

Rosa Sløyfe og to favorittblogger...

Igår besøkte jeg en av mine favorittblogger; Holmberg Everyday Living, som er en fantastisk blogg hvor jeg finner masse inspirasjon. Denne gangen hadde hun laget en nydelig collage og et innlegg om Rosa Sløyfe. Jeg vil også gjerne være med å spre dette viktige budskapet, men fant ut at jeg uansett ikke kunne lage noe finere innlegg enn Holmberg sitt. Dermed fikk jeg rett og slett tillatelse til å kopiere dette. Så, her er det!...


Oktober er Rosa sløyfe-måneden og i går ble jeg inspirert av et vakkert innlegg inne hos gode Moa fra herlige Moas tid og rom. Jeg fikk lyst til å følge oppfordringen om å lage et rosa innlegg for å spre det viktige budskapet videre. Rosa sløyfe er en international folkebevegelse for oppmerksomhet om og bekjempelse av brystkreft. I Norge har Rosa sløyfe blitt markert siden 1999. Pengene som samles inn under aksjonen går direkte til brystkreftforskning og brystkreftrelaterte prosjekter. Det er mange rosa produkter man kan kjøpe fra hjemmesiden til rosa sløyfe men også Ida fra den fine bloggen Put it in a box har organisert et flott tiltak der man kan kjøpe et rosa hjerte i tekstil og hvor pengene går til brystkreftforeningen. Ønsker dere en herlig rosa dag og måned. Feel~good~klem


Jeg slutter meg til ønskehilsenen om en herlig dag og måned og benytter samtidig anledning til å anbefale en av mine andre favorittblogger; Holmberg Living, som har samme bloggeier som Holmberg Everyday Living. Har du ennå ikke oppdaget disse to fantastiske bloggene har du noe å glede deg til!


Rosa hilsener fra MiaNostalgia :-)


PS: Jeg ønsker også selvsagt å støtte det fine tiltaket til Ida fra Put it in a box, og har bestilt et av de fine hjertene hun lager. Oppfordrer samtidig andre til å gjøre det samme.

1 kommentar:

  1. Tusen, tusen takk for utrolig gode ord fra deg!
    Det varmer:) Du er et godt og varmt menneske og jeg digger den flotte bloggen din!
    Masse rosa klemmer fra meg =)

    SvarSlett