Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


tirsdag 1. september 2009

Bloggeglede



Photo by Ms.Harrods (Flickr)


Idag ble jeg så glad...

Jeg fant nemlig tre nye kommentarer på bloggen min og, én av dem har lagt seg som følger! ... Jada - jeg forstår at det kanskje ikke er så mye for erfarne bloggere, men for MEG "gjorde det dagen"! :-) Ikke så mye som skal til for å spre litt glede på vanlig hverdag.

Siden jeg er ny i bloggeverdenen, og hverken har "publisert" bloggen min eller fortalt noen jeg kjenner om den (bortsett fra MrNostalgia), blir jeg like positivt overrasket hver gang noen tar seg tid til å legge igjen en kommentar, eller faktisk synes at MIN blogg er verdt å følge :-)


Jeg har oppdaget at blogging er en fantastisk måte å "møte" nye (likesinnede) mennesker på fra hele verden, for å dele tanker og inspirasjon. Det finnes SÅ mange flotte og inspirerende blogger og jeg er imponert over hvor mange talentfulle mennesker det finnes rundt omkring. Jeg er også takknemlig for å begynne å føle meg som en bitteliten del av dette spennende blogge-fellesskapet.





Takk til alle som deler med seg av sin kreativitet og glede... Ha en fin-fin dag! :-)

For BLOSSOM:I have found out that blogging is really a great way of "meeting" people from all over the world, and share thougts and inspiration. For the moment your blog is one of my favorite blogs - it is so beautiful and full of inspiration. You are also the first person from abroad who leave a comment on my blog. Thank you so much! :-) Hope to hear from you again. Have a great day!

4 kommentarer:

  1. this photo is gorgeous! have a beautiful day!!!

    SvarSlett
  2. For et herlig gladinnlegg! Bildet var superfiiint.

    Har selv vært der du er så jeg skjønner VELDIG godt hva du mener :) Det å få tilbakemeldinger på bloggen er jo en stor del av det som gir glede...Ekstra gøy med utenlandsk besøk da :)

    TUSEN TAKK for utrolig koselige ord fra deg, slikt gleder :)

    Klem,
    Vibeke

    SvarSlett
  3. Hej MiaNostalgia...hvilken herlig blog. Tak, fordi du skrev en kommentar inde hos mig, for nu har jeg mødt dig!!!

    Herlige billeder. ELSKER Oslo...boede der en hel del år (1994-2002)og SAVNER byen. Synes det er Scandinaviens herligste hovedstad! Jo jo, du hørte sandt. Jeg er ikke nogen København fantast - Oslo er MIN by. Jeg flyttede til Oslo i 1994, og det var også førtse gang, jeg flyttede hjemmefra, så derfor blev Oslo ligesom noget helt specielt for mig, og sådan har jeg det fortsat.

    Hyggeligt, at du kommenterede netop det indlæg. Først tænkte jeg, at det måske nok var lidt på kanten...havde jo heller ingen billeder, men så tænkte jeg: Skidt pyt, de, der ikke gider at læse det, kan jo bare surfe videre til noget andet! Og sådan blev det. Sidder nu og er lidt overvældet over responsen! Det havde jeg virkelig ikke regnet med.

    God torsdag til dig, Mia!

    Rosa/Linda

    SvarSlett
  4. Hei, hei!
    Så trivelig at du fant meg for da var jeg så heldig å få komme inn hit på din fine blogg.
    Vakre bilder og fine innlegg! Her kommer jeg gjerne tilbake:)
    Tusen, tusen takk for herlig hilsen fra deg!
    Collagene mine er som du sier klippet ut fra magasiner og limt sammen på ark. Deretter legges de på mitt hvitmalte gulv for så og bli tatt bilde av med telefonen faktisk ;)
    Har ikke fått skaffet meg noe digitalt kamera enda...

    Ønsker deg en superduper helg!
    Feel~good~klemmer fra meg =)

    SvarSlett