Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


onsdag 12. august 2009

London

Jippi!... Imorgen drar jeg til London!

Sist jeg var i London var i desember 08 sammen med My Man - dvs. MrNostalgia. Denne gangen blir det jentetur sammen med to venninner - hvorav hun ene for øyeblikket bor utenfor London. Vi har ingen store planer om sightseeing (been there, done that), men vil isteden bruke tiden på kafè, shopping, girls-talk og i det hele tatt alt jenter gjør sammen på tur...? Jeg skal uansett en tur til sjarmerende Notting Hill og det kjente markedet det. Alle som har vært her vet at man må lete litt men så går det også an å gjøre noen skikkelige kupp. Sist fant jeg en one-of-a-kind kjole, en brosje samt et nydelig perlesmykke.

Jeg har også vurdert å besøke det som visstnok er Europas ledende senter for yoga - "Yogaenes Mekka", "THE place for yoga" - TRIYOGA. Jeg så og hørte første gang om det på et reiseprogram på tv og har siden hatt lyst til å besøke stedet... For alle som er interessert i å lese mer, kan dere besøke hjemmesiden deres: http://www.triyoga.co.uk/

Det kommer en oppdatering fra turen når jeg er tilbake . I mellomtiden legger jeg inn to bilder fra en tidligere Londontur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar