Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


tirsdag 22. desember 2009

Pakke i posten

For noen dager siden kom det en pakke i posten min...


Pakken var fra Borghild med den fine bloggen Borghildpia. Hun hadde trukket meg ut som vinner av en kjempefin give-away! Oppi den pent innpakkede pakken lå det flere ting; blandt annet et kort, sinkhjerter med tall fra 1-4 og tilhørende sink(advents) knagg - som trolig vil bli brukt utenom advent også :-)


Hovedpremien var en nydelig  julebok som jeg har tittet litt i allerede, men som jeg skal koooose meg mer med  i dagene fremover...


På det koselige kortet som lå sammen med gaven hadde Borghild skrevet dette...


I tillegg lå det kjempefin rød og hvit julepynt, som jeg tror er hjemmelaget...


Heldige meg!!!
Tusen, tusen takk Borghild - snakk om å få julaften på forskudd.

Denne røde og hvite julepynten skal selvsagt få plass i Nostalgiahjemmet Dette ble også en morsom påminnelse om mitt tidligere innlegg: "Hvor er den røde julepynten". Her nevnte jeg at jeg etterhvert kanskje skulle vise noen flere bilder av fra et julepyntet Nostalgiahjem - inkludert rød julepynt. Det kommer - i morgen! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar