Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


fredag 7. august 2009

Dagens gledesspreder

Jeg har sett dette innslaget et par ganger og smiler hver gang... Skulle gjerne vært gjest her :-)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for så koselige ord Mia:) De varmet!
    Godt å høre at man tenker likt som andre - for det var ikke helt planlagt for oss å bli foreldre heller... MEN trodde (og tror fortsatt) det var en mening med å kaste på oss en baby, for kanskje man ikke blir helt klar før man ender opp som foreldre... NÅ som vi ikke fikk alikevel føler vi oss kanskje mer klar enn noen gang, men jeg må bare fokusere på at det nok var en mening med dette også...

    Over på noe mye morsommere:) Herlig blogg du har - likte virkelig å titte rundt inne hos deg og kommer garantert til å titte innom gjevnlig for å følge med.

    Ønsker deg ei HERLIG helg!

    Varm klem fra Hege

    SvarSlett