Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


onsdag 5. august 2009

Hagefest

Etter mange dager med overskyet og grått vær skinner endelig sola igjen. Ute er det mildt og godt, og det minner om at sommeren ennå ikke er helt over. Fortsatt kan det komme mange fine dager og kvelder hvor vi kan sitte ute og kose oss med god mat og drikke. Da hadde det vel vært deilig å samles til hagefest rundt et koselig dekket bord, slik som dette...



Foto: Anne Manglerud

1 kommentar:

  1. Hei og takk for hyggelige kommentarer på bloggen min. En blogg er en veldig hyggelig hobby, så det kommmer du helt sikkert til å få glede av framover...Lykke til!

    SvarSlett