Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


fredag 1. april 2011

Det perfekte kjøkken?


(Foto: Carmöbel)

På en gråværsdag i Oslo er det fint å hente frem et favorittbilde fra inspirasjonsmappen min. Elsker stort sett alt ved dette kjøkkenet... Den slette hvite veggen og den rustikke murveggen, industrilampen, gulvet, det hvite bordet og sittebenken, det turkise Smeg kjøleskapet, de små fargeinnslagene, og selvfølgelig de store industrivinduene som slipper inn masse lys. Perfekt?

Nå er det en liten Nostalgutt som ber om oppmerksomhet. Da er det på tide å stoppe interiørdrømmerier og gjøre oss klare for trilletur og veninnebesøk.

 Fin-fin helg til dere som er innom her på besøk :-)

12 kommentarer:

  1. herlig kjøkken
    masse fine detaljer!
    &
    en finfin helg -
    klem

    SvarSlett
  2. Hei!vakker blog! vakre bilder! legger meg til som følger..nydelig kjøkken du viser bildet av..men må da si at ditt kjøkken er praktfullt;)
    klem klem Annveig

    SvarSlett
  3. such pretty inspiration.
    happy weekend, my friend.
    xo

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig hilsen på Kittys Paradis. Kejmepglad for at du har lagt meg til på blogglisten :)

    Kristine

    SvarSlett
  5. Innbydende spiseplass, ja ...!

    Fin tirsdag, klem til deg

    SvarSlett
  6. Hei! Skal si jeg ble fortusta da jeg sjekka mailen i går, og tenkte: Jøss, det er en mann som har kommentert på bloggen min:) Hehe!!
    Trivelig at det var du da!! Kjøkkenbildet var kjempefint! Stappfullt med inspirasjon!! Vi står midt oppi oppussing av kjøkkenet nå! Fullstendig kaos for øyeblikket, men det blir nok bra til slutt!! Ha en fin kveld! KLEM.

    SvarSlett
  7. Heisan!
    Herlig, lyst gladkjøkken!
    Så flott du likte varene du hadde bestilt!
    Ja, hun med forklet er meg og forklet har jeg sydd etter isnoirasjon av bloggeren Dottie Angel på min bloggliste.
    Det blålige serviset elsker jeg. Det er nytt men jeg tror faktisk det ikke er i slag lengre, sukk... Det er kjøpt på Lagerhaus (herlig butikk!) i Gøteborg.
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Himmel, så mange skrivefeil..hi,hi

    Kaspara

    SvarSlett
  9. Helt enig! Dette kjøkkenet er virkelig et drømmekjøkken <3

    SvarSlett
  10. Flott kjøkken!
    Skal pusse opp kjellerleiligheten min og er på jakt etter slike vinduer. Har du noe tips om hvor jeg får kjøpt noe lignende.
    Hildegunn

    SvarSlett
  11. Do you realize there's a 12 word phrase you can say to your man... that will induce deep emotions of love and impulsive appeal to you deep inside his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, cherish and care for you with all his heart...

    12 Words That Fuel A Man's Desire Impulse

    This instinct is so hardwired into a man's genetics that it will drive him to try harder than ever before to make your relationship as strong as it can be.

    As a matter of fact, fueling this mighty instinct is absolutely important to having the best ever relationship with your man that once you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will soon find him open his mind and heart for you in a way he's never expressed before and he'll identify you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly tempted him.

    SvarSlett