Velkommen til Villa Lykke

Villa Lykke er en blogg hvor jeg ønsker å samle og dele inspirasjon og glede over små og store ting i livet. Interiør, reise, foto og mote noen av mine interesser, og det vil sannsynligvis bloggen bære preg av. Jeg har ofte med meg kameraet, og dersom ikke annet er oppgitt er bildene tatt av meg. Det er veldig hyggelig at du besøker bloggen min, men jeg håper du respekterer åndsverkloven og ber om tillatelse før du evt. bruker noen av bildene.

Hilsen


søndag 13. mars 2011

Soft turquoise morning


Bilde funnet her.
Radio
 Levende lys
Kaffe i koppen
Grått ute men lyst inne
Inspirasjonsrunde på nettet
Enkel søndagslykke i Nostalgiahjemmet

7 kommentarer:

  1. Masse flott her på bloggen din!Likte supergodt å titte rundt her inne!*smil*

    ...jeg legger meg likegodt til som følger med det samme jeg!

    KLem fra meg

    SvarSlett
  2. Herlige nyanser av turkis...koselig blogg, hit kommer jeg tilbake.
    klem...Ellen

    SvarSlett
  3. Herlig!
    Øyeblikk som dette er ren nytelse:)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    Cat:)

    SvarSlett
  4. Herlige turkisnyanser på kjøkkenet ditt også, som forøvrig er helt FANTASTISK!!

    Jeg vil ha helt makent!!:)

    Tusen takk for hyggelig bursdagsgratulasjon! Gjorde meg glad:)

    Ha en flott dag videre søte du!

    SvarSlett
  5. Hørtes ut som en PERFEKT søndagsmorgen :)
    Selvsagt er det ok at du bruker teksten ! Håper det blir stille i blogglandia i morgen!

    Klemmer fra Ida

    SvarSlett
  6. Such gorgeous softness in these photos! I'm catching up with you a week later on a Sunday afternoon with a cup of tea in hand. Hope you are well, my friend! xo Gigi

    SvarSlett